Jste zde

Co dělat, když je na Heurece neaktivní PPC režim

Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde? 

PPC režim na Heurece

Do boxu doporučovaných obchodů svůj e-shop dostanete, když se zapojíte do PPC režimu a dobijete kredit. To nastavíte jednoduše v administraci. Zapojit se může každý a získáte tím mnoho výhod. 

  • Spárování do kategorií a produktových karet. 
  • Možnost vyhledávání podle parametrů pomocí filtrů.
  • Zapojení do biddingu

PPC režim přináší e-shopům prokazatelné výsledky. Například až 3x víc prokliků. Pokud vás zajímá víc, podívejte se na infografiku od Heureky. 

Neaktivní PPC režim na Heurece

Občas se může stát, že v produktové kartě, není aktivní box doporučených obchodů.
V takové kartě se obchody řadí podle ceny, jako kdyby byly ve fulltextovém vyhledávání a nelze je biddovat
Pokud na tento problém narazíte, zkuste kontaktovat Heureku na podpora@heureka.cz a uvidíte, jestli se váš problém dá vyřešit.

Jak poznáte, kde není aktivní box doporučených obchodů

Díky používání Bidding Foxu nemusíte procházet všechny produktové karty a kontrolovat je. Na podstránce Diagnostika v kartě Problémy vidíte aktuální počet spárovaných produktů, u kterých není aktivní PPC režim. Můžete je vyhledat a získáte jejich seznam v aplikaci nebo v .csv dokumentu. 

V případě, že se problém nedá vyřešit rychle, zaměřte se na ostatní produkty a celkovou spárovanost ve vašem feedu. Zajímá vás, jak funguje Diagnostika v Bidding Foxu? Vyzkoušejte ho na 15 dní zdarma a uvidíte, jestli přinese víc objednávek i vám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.