Co dělat, když je na Heurece neaktivní PPC režim

Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde? 

PPC režim na Heurece

Do boxu doporučovaných obchodů svůj e-shop dostanete, když se zapojíte do PPC režimu a dobijete kredit. To nastavíte jednoduše v administraci. Zapojit se může každý a získáte tím mnoho výhod. 

  • Spárování do kategorií a produktových karet. 
  • Možnost vyhledávání podle parametrů pomocí filtrů.
  • Zapojení do biddingu

PPC režim přináší e-shopům prokazatelné výsledky. Například až 3x víc prokliků. Pokud vás zajímá víc, podívejte se na infografiku od Heureky. 

Neaktivní PPC režim na Heurece

Občas se může stát, že v produktové kartě, není aktivní box doporučených obchodů.
V takové kartě se obchody řadí podle ceny, jako kdyby byly ve fulltextovém vyhledávání a nelze je biddovat
Pokud na tento problém narazíte, zkuste kontaktovat Heureku na podpora@heureka.cz a uvidíte, jestli se váš problém dá vyřešit.

Jak poznáte, kde není aktivní box doporučených obchodů

Díky používání Bidding Foxu nemusíte procházet všechny produktové karty a kontrolovat je. Na podstránce Diagnostika v kartě Problémy vidíte aktuální počet spárovaných produktů, u kterých není aktivní PPC režim. Můžete je vyhledat a získáte jejich seznam v aplikaci nebo v .csv dokumentu. 

V případě, že se problém nedá vyřešit rychle, zaměřte se na ostatní produkty a celkovou spárovanost ve vašem feedu. Zajímá vás, jak funguje Diagnostika v Bidding Foxu? Vyzkoušejte ho na 15 dní zdarma a uvidíte, jestli přinese víc objednávek i vám.

Přidat komentář

Další články

Výhody a nevýhody produktu v recenzích na Heurece
Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?
Formulář pro úpravu e-shopů na Heurece je v novém kabátu
Heureka vylepšuje své služby, aby byly co nejpřehlednější a uživatelé jich využívali co nejčastěji. Nezaměřují se jen na úpravy pro zákazníky obchodů, ale i pro samotné e-shopaře. Podívejte se, jak vypadá nový formulář pro úpravu e-shopů.