Jste zde

Heureka ShopRoku 2017, noc plná superhrdinů e-commerce

Halloween byl sice už v listopadu, ale včera večer se to v prostorách Jatek78 hemžilo Batmany, Supermany, Superženami a dalšími hrdiny, na které si vzpomenete. Nikdo se nezbláznil, to Heureka.cz pořádala vyhlášení soutěže ShopRoku 2017 a dress codem této akce byli Superhrdinové. Všichni pozvaní více či méně odhalili svoji opravdovou super tvář a ukázali, jaké mají super schopnosti. Pojďte s námi nahlédnout, jak takový večer plný superhrdinů vypadá.

Hned u vchodu nás vítala slečna s občerstvením a pár kroků za ní jsme dostali superhrdinský welcome drink. Abychom jen nejedli a nepili nechali jsme si potisknout tašky, na kterých jsme se  kreativně vyřádili. Prošli jsme prostory galerie a šli si sednout do divadla, protože právě tam za chvilku začínal hlavní program večera - vyhlašování

Tvorba SuperTašky

Sedli jsme si a čekali, co se bude dít. A bylo toho opravdu hodně, účinkující Cirku La Putyka se postarali o taneční a akrobatická představení, moderování i živou hudbu během celého programu. Vyhlašování nejlepších e-shopů probíhalo jak na běžícím páse a během pár desítek minut byly ceny rozdané. Soutěžilo se o ceny kvality, popularity a cenu Heureky.

Ceny kvality měly celkem 13 kategorií a absolutním vítězem se stalo Notino.cz. Následovalo vyhlášení cen popularity, ve kterých rozhodují sami zákazníci. Absolutním vítězem této kategorie se stal onlineshop.cz. A to nejlepší nakonec, vyhlášení ceny Heureky.cz, kterou v letošním roce získal Mixit.cz
Na kompletní výsledky se můžete podívat na webu ShopuRoku.

Hlavní program ale nebyl jen o vyhlašování a vystoupeních, během večera na pódiu Matěj Hošek vytvořil jednu ze svých pověstných map, které jistě znáte z projektu Maappi

Přílet superhrdiny Bravermana


 

Děkujeme Heurece.cz za pozvání, za to, že jsme mohli být součástí tohoto večera a za úžasnou organizaci. A gratulujeme všem kteří byli nominovaní, ať už vyhráli nebo ne.

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.