Formulář pro úpravu e-shopů na Heurece je v novém kabátu

Heureka vylepšuje své služby, aby byly co nejpřehlednější a uživatelé jich využívali co nejčastěji. Nezaměřují se jen na úpravy pro zákazníky obchodů, ale i pro samotné e-shopaře. Podívejte se, jak vypadá nový formulář pro úpravu e-shopů.

Na konci dubna došlo ke změně v boxu doporučovaných obchodů. E-shopy, které jsou v biddingu nejsou od ostatních tak výrazně odlišené, jako tomu bylo předtím

Zjednodušený formulář pro úpravu e-shopů

Změny se tentokrát dočkal formulář pro úpravu e-shopů. Je jednodušší a přehlednější. Už v něm nenajdete např. pole ICQ, které, musíme přiznat, bylo opravdu hodně zastaralé. URL adresa zůstává stále stejná

O této úpravě a překážkách, se kterými se v Heurece museli potýkat, mluvil Honza Kotek na letošní Nekonferenci. Podívejte se na jeho prezentaci.

Heureka sbírá zpětnou vazbu od e-shopařů, tak jim nezapomeňte napsat do komentáře pochvalu nebo věcné připomínky. 

Starý formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Starý formulář pro úpravu e-shopů na Heurece, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/
Nový formulář pro úpravu e-shopů na Heurece
Nový formulář pro úpravu e-shopů na Heurece, zdroj: https://blog.heureka.cz/2019/06/26/novy-formular-pro-upravu-e-shopu/

Sjednocení parametrů Značka a Výrobce

Upravený formulář není jedinou změnou, která na Heurece probíhá. Přes prázdniny dojde ke sjednocení parametrů Značka a Výrobce. Tato úprava umožní zákazníkům jednodušší filtrování a zboží se bude zobrazovat častěji. Ve kterých kategoriích se projeví a jaké změny bude třeba udělat? Podívejte se na blog Heureky. 

Když jsme u toho ICQ, vzpomenete si na svoje uživatelské číslo? My jsme se dokonce i přihlásili a nestačili se divit, že pořád funguje. :D

Přidat komentář

Další články

Na Heurece se často setkáváme s pojmem PPC režim. Jaký je tedy rozdíl mezi FREE a PPC režimem a proč je kolem biddingu na Heurece takový rozruch?
Mergado analytika Sortiment report