Jste zde

Co s e-shopem, když máte dovolenou?

Zítra začínají prázdniny, má se zase vrátit letní počasí a všichni se těší na dovolené. Vy kvůli e-shopu nikam nejedete, abyste stíhali vyřizovat všechny objednávky? Nemusíte. Nastavte si Heureku tak, aby zákazníci věděli, že zboží přijde později než obvykle, nebo ji taky pošlete na dovolenou. Jak na to?

Pro nastavení Heureky v takovém případě, máte dvě možnosti. Budete přijímat objednávky a vyřizovat je až po návratu, nebo nebudete přijímat objednávky vůbec. Je jen na vás, kterou variantu si vyberete. 

Prodloužená doba dodání

Když se rozhodnete pro variantu, že budete objednávky přijímat, ale vyřídíte je až po návratu, nepřipravíte se úplně o zisk.

Co udělat

V XML feedu musíte upravit tag DELIVERY_DATE a deaktivovat dostupnostní XML soubor, jestli ho používáte. 
Musíte se rozhodnout, jestli chcete být v biddingu nebo ne. Pokud ne, můžete pozastavit všechny strategie. Nebo se přepnout do FREE režimu. Pokud v biddingu zůstat chcete, můžete část inzerce utlumit. V Bidding Foxu pozastavíte vybrané strategie, snížíte CPC, apod. 

Ve FREE režimu bude e-shop dohledatelný jen ve vyhledávání. Pokud vypnete bidding, budete stále v produktových kartách, v části podle ceny.


Pozor, ať vám na Heurece nedojde kredit, když budete na jiném kontinentu. Mohli byste mít problém s jeho dobitím. 

E-shop má zavřeno

Druhou variantou je, že e-shop z Heureky, po dobu dovolené, úplně “vymažete”. Nebude se vám proklikávat kredit, ale z Heureky nepřijde jediná objednávka

Co udělat

Několik dní dopředu napište na podpora@heureka.cz, že si přejete po dobu dovolené e-shop blokovat.

Až se vrátíte, nezapomeňte vše zase vrátit zpátky.
Deaktivování PPC režimu, zdroj: https://blog.heureka.cz/2018/06/25/jak-nastavit-e-shop-na-heurece-behem-...

Víc informací si přečtěte na blogu Heureky.  

Přejeme vám krásnou a ničím nerušenou dovolenou!
 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.