Jak na rychlou optimalizaci strategií

Bidding produktů se řídí podle strategií. Jako každou PPC reklamu, je důležité ji vyhodnocovat a optimalizovat. Pokud inzerce nesplňuje cíle, je nezbytné najít důvod a vyřešit ho. Nejčastějšími problémy jsou nastavení nízkého CPC, vysoká konkurence a další. Jak strategie co nejrychleji upravit?

Nejtěžší je zjistit důvod, proč aplikace nemůže dodržet nastavení. Potom stačí pár kliknutí.

Rychlá editace

Nejčastější problémy

  • Cílení na jednotlivé pozice,
  • maximální PNO,
  • maximální CPC,
  • maximální dodací dobu.

Pro každou strategii vyplňte odpovídající hodnoty a hromadně uložte. Změny se projeví po přegenerování feedu

Rychlá editace strategie
Před úpravou nezapomeňte zapnout filtr Pouze aktivní, abyste se nezdržovali pozastavenými

Narazili jste v aplikaci na nějaký problém, se kterým si nevíte rady? Napište nám do komentářů nebo do fóra a my se na něj podíváme. 

Přidat komentář

Další články

Jak nastavit první strategii biddingu
Po zapnutí aplikace, správném propojení s Heurekou nebo Zbožím, Google Analytics a propojení všech dat, je třeba nastavit první strategii.