Lišáci se vzdělávali na E-commerce Berlín Expo

V lednu jsme se zúčastnili Reshoperu v Praze jako vystavovatelé. Minulý týden jsme se byli podívat na e-commerce akci z opačné strany a navštívili jsme E-commerce Berlín Expo. Jak takový veletrh v Berlíně probíhal?

Naše cesta do Berlína začala v brzkých ranních hodinách přesunem na letiště ve Vídni. Autobus vystřídalo letadlo a my jsme se ani ne za hodinku ocitli v Berlíně. Pro některé z výpravy to bylo poprvé a tak jsme se těšili na prohlídku města. Přijeli jsme o den dříve než se konal veletrh spojený s konferencí a proto jsme měli čas na poznávání okolí.

V plánu naší prohlídky nemohl chybět Eastside Gallery, Památník obětem holokaustu, ani televizní věž nebo Brandenburská brána. Ochutnali jsme vyhlášený Mustafa kebab i curry wurst. Po nachození pěkných pár kilometrů jsme se už těšili do postele a následně na veletrh, kvůli kterému jsme přijeli.
 

E-commerce Berlin Expo nabídnul bohatý program

Veletrh se konal v rekonstruovaných prostorách bývalých výrobních hal a cihly a různé roury trčící ze stropu dodávaly celé akci svérázný nádech. Ve dvou velkých sálech jsme mohli najít vystavovatele, kteří nabízeli SEO v krabičce, produktové fotografie, dopravu, agenturní služby, nebo e-shopová řešení. Mezi stánky se objevily i dvě české firmy a to Roivenue a Shopsys.

Kdo už prošel stánky mohl se věnovat vzdělávání ve formě přednášek. Ty probíhaly na čtyřech místech a v anglickém jazyce. Témata byla různá. Od technického rázu až po content, nebo influencery. Nás zaujali řečníci ze Zalando, kteří přednášeli o těžkostech získávání nových zákazníků. Dnešním trhákem je jednoznačně móda a její nákup přes aplikace roste.

K jakým datům má přístup umělá inteligence a jak se v průběhu historie zdokonalovala ukázal ve své přednášce Nuno Batista z Digital Marketing Swatch Group. Ten se rozhodl povyprávět o umělé inteligenci a její schopnosti vzdělávat se na e-commerce platformách.

Jsme velmi rádi, že jsme si mohli E-commerce Berlín Expo projít jako účastníci, poslechnout si přednášky a teď nezbývá už nic jiné než nově nabyté poznatky využít při naší práci.

Eastside Gallery je oblíbené turistické místo.
Osvětlená Brandenburská brána má své kouzlo.
Veletrh se konal v rekonstruovaných výrobních halách.
Řečníci ze Zalando přednášeli o těžkostech získávání nových zákazníků.
Instatní SEO

Přidat komentář

Další články

Bidding Fox podruhé na Reshoperu
Na úterý 29. 1. 2019 jsme se v Bidding Foxu dlouho připravovali a hlavně těšili. Ten den probíhal na pražském výstavišti v Letňanech Reshoper - největší česká akce pro e-shopy. A tam jsme nemohli chybět.
#NEkonference - 7. ročník, 7 speakerů a nespočet novinek
Středa 6. 6. byla v našich kalendářích už dlouho zablokovaná, kvůli NEkonferenci . Tu každoročně pořádá agentura Besteto . Už posedmé se v Brně sešli nadšenci do e-commerce, aby se dozvěděli jaké jsou novinky a plány na další rok. Hlavně ale proto, aby se pobavili a užili si konferenci NEkonferenci.