Jste zde

Do nového roku nejen s novými funkcemi

První release roku 2020 je tady. Odhaluje zbrusu novou stránku Strategie a přepracovanou Hlavní stránku. V článku se dočtete o nových funkcích i vizuálních úpravách.

Na první pohled více informací

Hned po příchodu do aplikace si všimnete, že kromě celkových statistik nezůstalo nic na svém místě. Záměrem těchto úprav bylo, abyste na první dobrou viděli všechny důležité informace, které o vývoji sortimentu potřebujete vědět. Záhlaví zůstalo tak, jak jste zvyklí. Ostatní zobrazené grafy vám udávají vývoj strategií, produktů včetně jejich pozic, nebo detailní statistiky. Najdete zde také box, přes který se můžete prokliknout na naše nejnovější články a další komunikační kanály.
V grafu „Top strategie“ si pod názvem nastavíte kritérium, které vás zajímá a podle něj se křivky změní. Přes názvy strategií se dostanete do jejich detailu. V přehledech Pozice – cena/bidding a vývoj produktů v čase se jednotlivé ukazatele dají skrýt nebo zobrazit kliknutím na název s barevným puntíkem. Tak jak tomu bylo už před releasem, jestliže najedete kurzorem do grafů, vyskočí vám detailní informace rozepsané po dnech.

Přehledy na hlavní stránce
Přehledy na hlavní stránce

Strategie se osamostatnily 

V záhlaví aplikace přibyla nová stránka – Strategie. Kromě této výrazné změny jsme přidali i další možnosti jejich nastavení. Abyste mohli biddovat ještě specifičtěji, máte teď možnost vytvořit strategii na vlastní výběr produktů.

Funguje to tak, že se prokliknete na stránku Produkty a nastavíte si filtr podle toho, které produkty zrovna chcete biddovat. Může to být například nový sortiment, nebo ten, jenž je na nižší než 5. pozici či kterýkoliv jiný. Takto nastavený filtr si uložíte a nyní se dostáváme k samotnému nastavení strategie. Vratíte se tedy zpět na jejich stránku. Kliknete na „vytvořit novou strategii“, vyplníte název a následně v kolonce „Aplikovat na:“ zvolíte „uložené filtry“ a vyberete si ten, který jste zrovna vytvořili nebo jeden z těch, který už máte vytvořený. A to je celé.

Nastavení strategie na filtr produktů
Nastavení strategie na filtr produktů

Vývoj strategie budete moct sledovat přímo v jejím detailu, ve stránce nebo v grafech na hlavní stránce. Další možností, jak využít uložené produktové filtry, je vytvoření vlastní metriky v Diagnostice. Jak na to, jsme vám ukázali ve video návodě.

 

Z nejaktuálnějšího releasu je to všechno. V lišácké dílně se stále něco děje a Jirka vám v blízké době všechny inovace shrne v jedenáctém čísle Bidding Fox* live, proto sledujte náš blog nebo YT kanál. Jestliže jste zkušení uživatelé Bidding Foxu, stavte se za námi na školení pro pokročilé, zaměření na Bidding Fox Elements.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.