Březnové novinky III. - exporty jsou zpět

Je tady poslední březnový týden a lišák má další novinky, které vám budou práci s ním usnadňovat. V čem je nový tentokrát? Vrátili jsme zpět exporty do CSV, přidali filtrování nových produktů a produktů bez dostupnosti. Pojďme se na to podívat detailněji.


Exporty do CSV

Opět jsme spustili možnost stáhnout export do CSV, abyste s daty mohli pracovat jak v BF, tak dál mimo něj. Během generování exportu můžete přejít na jinou stránku a v aplikaci pracovat, nemusíte čekat na dokončení. Po vygenerování se zobrazí notifikace a export můžete stáhnout. 

Stažení exportu do CSV

Nový produkt

Jak jsme se zmínili v minulém článku, přidali jsme filtr, díky kterému můžete zobrazit produkty, které byly do feedu zařazené během posledních 7 dnů. Nové produkty můžete filtrovat na úrovni jednotlivých strategií nebo na úrovni celého feedu.
Správci inzerce díky tomuto filtru můžou pozorovat, jak se mění sortiment e-shopu a kontrolovat, jestli jsou nové produkty správně spárované. Produkty se řadí podle data přidání do feedu, díky tomu snadno odhalíte, jestli párování netrvá déle, než by mělo. Řazení podle data můžete používat při každém filtrování, není omezeno jen na nové produkty.

Nové produkty

Bez dostupnosti

Vždy se může do XML feedu vloudit chyba, objeví se překlep, data jsou špatně vyplněná nebo chybí úplně. Často v biddování produktu brání špatně vyplněná dostupnost, proto jsme přidali filtr, který nedostupné produkty zobrazí (tedy ty, které nemají dostupnost vyplněnou). Vy s nimi můžete rychle pracovat, dostupnost ověřit a upravit.

Produkty bez dostupnosti

Díky těmto filtrům rychleji odhalíte časté chyby a můžete s nimi pracovat. 
 

Další články

Březnové novinky II. Vylepšené filtrování
Dali jsme vám chvíli na rozkoukání v nových aktualizacích a máme tady další. Tentokrát jsme se zaměřili na možnosti filtrování na podstránce Produkty. To vám odteď umožní rychleji poznat spuštěné a pozastavené strategie. Přidali jsme několik filtrů, které vám zobrazí produkty bez vyplněné dostupnosti, či např. zobrazí produkty přidané do feedu za posledních sedm dní. Produkty také můžete nově seřadit podle data vytvoření. Navíc si kombinace filtrů, které používáte nejčastěji, můžete uložit.