Jste zde

Sezónní změna CPC

Přípravy na vánoční sezónu jsou v plném proudu. Nepřehlédněte navýšení cen za proklik, které si připravilo Zboží.cz i Heureka.

Změny na Zboží.cz

V období od 1. 10. 2019 do 31. 1. 2020 dojde k automatickému navýšení minimálních cen za proklik o 20 %. Navíc přibyla nová cenová hladina nad 10 000 Kč.


Oficiální článek najdete na Sblogu. Zboží.cz má pro uživatele připravené také videonávody, které vám pomohou kampaně jednoduše nastavit.

 

Vánoční ceník Zboží.cz
Vánoční ceník Zboží.cz

Změny na Heurece

Plošnému navýšení se nevyhnou ani e-shopy na Heurece, která zvyšuje plošně ceny prokliku o 25 %. Každoroční přechodná úprava je vyhrazena na období od 1. 11. 2019 do 31. 1. 2020. Více informací k CPC naleznete zde.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.