Jste zde

Certifikovaní partneři Bidding Foxu

Bidding Fox MasterJen několik vyvolených agentur a freelancerů se stalo našimi partnery. Důkladně jsme prověřili, že s Bidding Foxem umí pracovat. Pokud potřebujete poradit se správou, nastavením nebo s optimalizací inzerce v Bidding Foxu, obraťte se na ně. 100% ručíme za to, že automatický bidding zvládají.

S čím vám partneři pomohou

Samozřejmě s automatickým biddingem, ale to není vše. Bidding je třešnička na dortu. Správa inzerce je komplexní proces, který začíná počáteční analýzou stavu, stanovením cílů a mnoha dalších kroků. Naši partneři vám pomohou od začátku do konce. Váš e-shop díky nim vystřelí na top pozice na Heurece a Zboží.cz, zvýší se obrat i o stovky procent a při tom budete snižovat náklady na inzerci.

Certifikovaní partneři

Chcete se stát certifikovaným partnerem Bidding Foxu? 

Všechny informace a podmínky získání titulu Bidding Fox Mastera najdete tady

 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.