Jste zde

Lepší nastavení strategie biddingu

Červencové vylepšení aplikace přineslo několik novinek. Můžete si nastavit svoji vlastní diagnostiku, kde vidíte to, co vás nejvíce zajímá. Souhrn diagnostiky vidíte v infoboxu, který si taky můžete upravovat. Další novinkou jsou nové filtry v aplikaci. A v neposlední řadě jsme vylepšili nastavování strategií. 

Nastavení strategie 

Další novinku v aplikaci najdete při nastavování strategií. V grafu přehledně vidíte rozložení dostupnosti vašich produktů, napříč celým feedem. Tento graf vám pomůže při nastavování nejvyšší možné dodací doby pro bidding.

Graf zobrazuje dostupnosti pro celý feed, nejen pro konkrétní výběr.
Graf dostupnosti produktů

To je z červencového releasu vše. Máte nějaké nápady, jak vylepšit aplikaci? Napište nám! 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.